Si has arribat fins aquí...

Et diré que el meu nom és Maica i visc a Sabadell, tinc una Botiga on-line, on ofereixo els meus dissenys d'etiquetes adhesives per fer scrapbook en català.... i per altres coses maques.
Malgrat que m'agradaria, actualment no tinc botiga física, i tampoc faig tallers.
Això sí, faig scrapbook sempre que puc i desitjo que qualsevol cosa que puguis veure en aquest bloc o en el meu actual bloc, BertaiPolete, et serveixi d'inspiració.

30/5/10

Crónica del fin de semana

Debo empezar por el Sábado 29, un poco antes de las 10.00 de la mañana, con todo el material a punto para el primer taller de Scrapbook en Sabadell, con 5 asistentes.


Realizar un proyecto en grupo es muy estimulante, pasas un rato agradable y compartes pequeños momentos de historias personales, de anécdotas divertidas, relacionadas o no con el scrapbook, y lo mejor, desarrollas desde principio a fin un proyecto, con un diseño predefinido pero al mismo tiempo descubriendo a cada momento la diversión en el uso de los materiales y de las herramientas, adaptándolo a tu propio estilo.

Es gratificante, la preparación es laboriosa y se usa mucho material, pero siempre compensa la sonrisa de las asistentes y como disfrutan cuando ven su propio proyecto acabado.

Y este sábado también era especial, porqué Débora asistía a su primer taller de Scrapbook. Era un regalo de su amiga Elena.

Aquí nos mostraba la postal que Elena le había diseñado para entregarle el regalo, y que ya tuvimos la ocasión de ver aquí hace unos días.
Fue el final simpático del Taller Llibre d'Scrapbook de este sábado.
Y hoy domingo nos hemos reunido en el Fem Scrap, una fantástica reunión organizada por Esther, y que ha tenido lugar en Barcelona. Por la mañana hemos realizado diversos talleres de corta duración, impartidos por diferentes talleristas catalanas.

Y antes de comer ha tenido lugar el "Dictat Boig", un taller conducido por mi y que se ha realizado conjuntamente con todas las asistentes.
Aquí están realizando una de las partes del contenido del Dictat, algunas ya han acabado y otras todavía están en ello.

Y aquí una de las partes locas del Dictat Boig, mucha diversión, compañerismo y alegría. Ha sido fantástico.

Y la colaboración de M de Mini, que ya os enseñaba un poquito en días anteriores, era esta etiqueta, una en cada página, donde las participantes han expresado porque quieren el scrapbook, colaborando en la ejecución de 9 páginas diferentes y a la vez en transmitir sus motivos a 9 compañeras diferentes.


Ha sido una bonita experiencia, pensar como hacerlo, organizarlo y lo mejor : realizarlo y ver como nos divertíamos.
Y mañana tengo más noticias.

9 comentarios:

Ruth dijo...

Hola Maica! gràcies per aquest dictat boig en el que m'ho he passat GENIAL! he rigut molt i ha estat molt bona idea, el poder emportar-te un regalet de totes (perque el Lo era de totes una mica!!!!!!!!!!!) FELICITATS!
petonets xoxo

Elena dijo...

Ha estat un cap de setmana fantàstic!!
Moltes gràcies, maica!
Ptns

Encarna dijo...

Hola Maica!! el dissabte m'ho vaig passar molt bé , va ser el "meu primer taller d'scrapbook"!! i va ser molt xulo!!.. moltes gràcies per tot.
Un petó
Encarna

Esther i Carla dijo...

Gràcies per tot Maica...

Vanesa i Sílvia dijo...

Va ser un dia fantàstic. Ple de bon humor i simpatia. El teu dictat va ser un final de tallers genial.(Les vaig "espiar" a totes i s'ho van passar bomba)
Una abraçada. Sílvia

TXELL dijo...

El dictat boig va ser boig i divertit!! Moltes gràcies per la bona estona que vam passar!! Ptns!!

Eulalia dijo...

Maica,gràcies per el taller del dissabte en que m'ho vaig pasar molt be i vaig apendre molt....i el dictat boig.....jejeje bonisimmmmmmmm!! Una abraçada wapa!

Alícia dijo...

Ha sigut un diumenge súper súper! m'ho he passat d'allò més bé! genial tot! i el dictat molt divertit!

Esther dijo...

Gràcies Maica!!! El Fem Scrap va estar genial i el teu Dictat Boig super divertit, quin dia més guapo!!! Fins aviat!!!