Si has arribat fins aquí...

Et diré que el meu nom és Maica i visc a Sabadell, tinc una Botiga on-line, on ofereixo els meus dissenys d'etiquetes adhesives per fer scrapbook en català.... i per altres coses maques.
Malgrat que m'agradaria, actualment no tinc botiga física, i tampoc faig tallers.
Això sí, faig scrapbook sempre que puc i desitjo que qualsevol cosa que puguis veure en aquest bloc o en el meu actual bloc, BertaiPolete, et serveixi d'inspiració.

31/5/10

Cara a Cara

Y la noticia de hoy es que M de Mini - Scrapbook en Sabadell apareció el sábado 29/5 en el Cara a Cara de Víctor Colomer, del Diari de Sabadell.

La primera de les populars entrevistes es publicà el 18 de maig de 1982. Des d'aleshores,els lectors fidels de Diari de Sabadell n'han pogut llegir més de tres milers i mig. L'agilitat, la immediatesa i, molt sovint , un fort sentit de l'actualitat periodística, caracteritzen l'estil de la secció creada per Víctor Colomer que, a més l'ha realitzat durant vint anys.

Es una sección muy conocida del Diari de Sabadell, donde se expresa la actualidad de la ciudad a través de las entrevistas con ciudadanos y ciudadanas que con sus diversas historias, experiencias y actividades reflejan la realidad social de Sabadell y al mismo tiempo la realidad del mundo en que vivimos.

Me encantó conocer a Víctor y sorprenderle un poco con mi mundo de papeles y álbumes y también fue un gran regalo saber que la entrevista se publicaba el sábado, coincidiendo con mi primer taller. Eran dos ilusiones en un día.

Y bien aquí está la entrevista, ya que posteriormente a la publicación en el Diari de Sabadell aparece en la web, y hoy ha aparecido.

Algún punto no es del todo correcto : como ya sabréis este blog no es en catalán. Me di a conocer en el mundo del scrapbook a través de mi blog BertaiPolete, que recibe visitas de personas de todo el mundo, y es y será en catalán.
M de Mini es un blog comercial, para venta de producto on line, y al mismo tiempo a través de él pueden hacerse las reservas de mis talleres en Sabadell, y es de momento en español.

Pero bueno, aparte de esta matización, estoy muy agradecida, muy contenta y muy orgullosa de ver que poco a poco el Scrapbook en Sabadell va a ser una realidad, ahora también gracias al Cara a Cara.

6 comentarios:

Marian dijo...

Felicidades Maica, por tu primer taller en Sabadell y por esa entrevista tan fantástica.
Estás en una línea imparable y muy encaminada.
Gracias por tu "Dictat boig" fue muy divertido y todas pudimos compartir.
Lo de ayer estuvo muy bien.
Un abrazo.

TXELL dijo...

Maica, quina entrevista més maca!! Me'n alegro que tot et vagi tan bé!! Ptns!!

Ruth dijo...

Felicitats Maica per aquesta fantàstica i genial entrevista! t'ho mereixes, això i més!!!! mil petonets xoxo

Esther dijo...

Felicitats!!! Nena quina entrevista! t'ho mereixes, petons.

Anna dijo...

artista!!
una entrevista com a mi m'agrada, directe i curteta. Felicitats per fer de la teva passió una manera de viure.

1 petoneeeet

Irene dijo...

Felicitats Maica! Gràcies per trasmitir-nos el que per a tu es l'scrapbook no només amb imatges, sino també ara amb paraules. Una abraçada!