Si has arribat fins aquí...



Si has arribat fins aquí...
Et diré que el meu nom és Maica i visc a Sabadell, faig scrapbook sempre que puc i desitjo que qualsevol cosa que puguis veure en aquest bloc o en el meu actual bloc, BertaiPolete, et serveixi d'inspiració.

14/4/11

Nou Taller d'Scrapbook


Un cop més he rebut la proposta de la Momo de Palamós per anar a fer un taller a la seva botiga.
Ja sabeu que darrerament l'activitat de Tallers d'Scrapbook a Sabadell ha quedat molt reduïda per manca de temps, però una proposta de taller a Palamós no es podia rebutjar de cap manera.

Aquest projecte es el "Diccionari Femení", un conjunt de 6 definicions que fa ja un temps vaig escriure , pensant en allò que fem les persones durant la nostra vida, i expressat des del meu punt de vista, per tant des d'un punt de vista femení.


No deixa de ser un àlbum de fotos, això sí, perquè què seria l'scrapbook sense les fotos ?. Està fet amb material seleccionat per la Momo, i amb el meu estil, suau i poc carregat.


Però no us penseu, que dóna feineta...


S'ha de portar una bona dosi de paciència i concentració per fer-lo, i moltes ganes de posar tinta de distress i fer nosaltres mateixes les decoracions.


I per acabar tot enquadernat amb la Bind it All.

El dia del taller és el dissabte 7 de Maig, i per a més informació haureu de contactar amb la Momo :

Momo Manualitats
c/ Josep Fàbrega i Pou, 32
17230 Palamós
Telef. 972 90 40 91

No hay comentarios: