Si has arribat fins aquí...



Si has arribat fins aquí...
Et diré que el meu nom és Maica i visc a Sabadell, faig scrapbook sempre que puc i desitjo que qualsevol cosa que puguis veure en aquest bloc o en el meu actual bloc, BertaiPolete, et serveixi d'inspiració.

15/6/10

Taller de Sant Joan

Pot semblar una tonteria, però fer un mini-àlbum amb les fotos de Sant Joan és una tradició a casa meva. Cada any en tinc un petit record, res complicat de fer, però divertit i informal.

Aquesta vigília de Sant Joan podeu preparar el vostre mini-àlbum i tenir-lo apunt per les fotos de la revetlla, dels petards, de la coca i el cava, de la reunió amb els amics i l'esbarjo del nens que han acabat ja l'escola. Pot ser un petit record del teu inici de l'estiu.

Aquest mini àlbum el pots fer en els següents horaris i dies :

21/6. de 18.00 a 20.00 h.
22/6. de 18.00 a 20.00 h.
23/6. de 11.00 a 13.00 h.

Utilitzarem plantilles de tall i de relleu per fer els fulls, pintura amb spray i paper decorat de l'última col.lecció de Jenni Bowlin.

Preu del taller : 30 euros. Podeu fer la reserva aquí, o bé passant pel meu taller abans.
Només cal portar cutter petit i tisores.

Avda. 11 de Setembre, 153
08208 Sabadell
tel.93.717.46.61
mòb. 629.74.11.92

No hay comentarios: