Si has arribat fins aquí...



Si has arribat fins aquí...
Et diré que el meu nom és Maica i visc a Sabadell, faig scrapbook sempre que puc i desitjo que qualsevol cosa que puguis veure en aquest bloc o en el meu actual bloc, BertaiPolete, et serveixi d'inspiració.

2/5/10

Ya está Abierta



En la Tienda M de Mini podrás encontrar producto hecho 100% a mano, diseñado con mi ordenador, impreso en casa y confeccionado en mi taller. Mis diseños son fieles a mi estilo, gráfico, limpio, sencillo y sensible, con palabras en español y en catalán.

Puedes comprar ya desde hoy Adornos para tus proyectos, algunos con base de cartón para tener más volumen y que resalten en tus proyectos, y Etiquetas con espacio para escribir. Todos ellos realizados en papel para inkjet de alta calidad y gramaje, para que los colores sean perfectos, tal como a mi me gusta.

También encontrarás Kits de Materiales con los que realizar diferentes tipos de mini-álbumes. Mis kits siempre contienen una parte de producto diseñado por mi, junto con algún otro material, dependiendo del caso, para que puedas confeccionar un bello proyecto, según tu estilo y tus fotos.

11 comentarios:

SECUNDÀRIA A dijo...

Què bé Maica! però aquesta botiga és física o és on - line? ja ens aniràs informant perquè jo soc de Caldes de Montbui i en un moment estic plantada a Sabadell!

Mariangeles M dijo...

¡¡ENHORABUENA!!

Unknown dijo...

Fantàstic Maica. Un petó.

carmen bcn dijo...

m' agrada molt TOT, sempre tan professional, m' alegro que engegis aquest nou projecte.
Un petó ben fort,

marian dijo...

Felicidades Maica, te ha quedado fantástica!!!!
ENHORABUENA!!!!
Un abrazo.

Mireia Sala dijo...

Enhorabona Maica !!
Un gran projecte !!
Petons

Sílvia Scrapbloc dijo...

Me'ls he mirat tots i són fantàstics!!! (no en tenia cap dubte).
Gràcies!! ja era hora de tenir elements en el nostre idioma.
Sílvia

Irene dijo...

Qué guai Maica!! Felicitats per aquest nou projecte i gràcies per oferir-nos els teus productes i el teu art! Un beset

Mónica dijo...

felicidades Maica, me gusta verte super activa, da buen rollo!!!!:)

Elena dijo...

La botiga ha quedat superxula! molt fàcil d'accedir a tot.
Molts èxits!!!
Ptns

M de Mini - Scrapbook en Sabadell dijo...

Resposta per la Mònica :
Hola !!!. La botiga és on-line, ja que no tinc botiga a peu de carrer, però si quedem abans pots venir sempre que vulguis.
Un petó
Maica