Si has arribat fins aquí...

Et diré que el meu nom és Maica i visc a Sabadell, tinc una Botiga on-line, on ofereixo els meus dissenys d'etiquetes adhesives per fer scrapbook en català.... i per altres coses maques.
Malgrat que m'agradaria, actualment no tinc botiga física, i tampoc faig tallers.
Això sí, faig scrapbook sempre que puc i desitjo que qualsevol cosa que puguis veure en aquest bloc o en el meu actual bloc, BertaiPolete, et serveixi d'inspiració.

21/11/10

Producto



Ya puedes adquirir a través de mi tienda la cinta adhesiva de doble cara, libre de ácido, para la pistola ATG 700 que se usa en mis talleres. La cinta tiene 12mm. de ancho y 44 m. de largo, es un poco removible en un primer momento, pero posteriormente resulta un adhesivo fantástico, duradero y seguro. Si la has usado en mi Taller de Scrapbook y te ha gustado puedes adquirir la pistola a muy buen precio así como la cinta, los días en que realizo taller, pero para tu mayor comodidad también puedes adquirir la cinta a cualquier hora a través de la tienda on line.

Y hablando de talleres, en breve realizaré el Taller de Calendario 2011, concretamente el 11 de diciembre a las 10.00. Pronto enseñaré fotos.

No hay comentarios: